Partner pre Váš pohybový aparát

Otázky - nemocnica

 

Je v priestoroch nemocnice WI-FI?

áno

Čo sú to manipulačné poplatky a za čo ich platím?

Manipulačný poplatok je poplatok za administratívne úkony na základe žiadosti pacienta a nie je spojený s poskytovaním zdravotnej starostlivosti. Napríklad (za preobjednanie viac ako jednej procedúry na vlastnú žiadosť, za opakované preobjednanie pacienta na lôžkové oddelenie na vlastnú žiadosť, za nedostavenie sa na termín..).

Ako sa dá s vami skontaktovať?

Môžete nás kontaktovať telefonicky 02/50 116 311, 388, 111, 320. V prípade dohodnutia termínu vyšetrenia na objednavanie@snop.sk
Odporúčame sa s nami skontaktovať v časovom predstihu mailom, vzhľadom k tomu, že recepčná vybavuje priebežne klientov a nebude možné sa s ňou ihneď telefonicky skontaktovať. 
Pri mailovej komunikácii Vám do 24 hodín (okrem dní pracovného voľna) bude zaslaná odpoveď.

Je preprava sanitným vozidlom do nemocničného zariadenia pre pacienta bezplatná?

Za prepravu sanitným vozidlom neplatí pacient:

  • zaradený do chronického dialyzačného alebo transplantačného programu,

  • ktorému sa poskytuje onkologická alebo kardiochirurgická liečba

  • s ťažkým zdravotným postihnutím, odkázaný na individuálnu prepravu osobným motorovým vozidlom (na základe komplexného posudku, prípadne rozhodnutia o parkovacom preukaze)

  • ktorého prepravujú z jedného nemocničného zariadenia do druhého (na základe rozhodnutie nemocnice)

Aké sú povinnosti pacienta? 

Základnou povinnosťou pacienta je aktívne sa starať o svoje zdravie aj prostredníctvom prevencie. 

Aké sú práva pacienta?

Práva pacienta sú zakotvené vo viacerých zákonoch. Európska charta práv pacienta je výberom najdôležitejších práv pacienta podľa právnych predpisov SR. Jej cieľom je uľahčiť občanovi orientáciu v jeho základných právach v oblasti zdravotníctva (právo na ochranu zdravia, na zdravotnú starostlivosť, zodpovedajúcu pomoc v prípade choroby atď.).